REAL EYES REALIZE REAL LIES

lagomt seriös , snygg min osv..
 
HEJ!
just nu sitter jag och undrar vad jag ska hitta på imorgon , ska gå ut och gå till morgonen , annars har jag ingen aning.. ska höras med hannah oxå iaf om hamnfesten tror jag.
Taggaaaar , torsdag smäller de ;)
 
Annars idag har jag varit i stan med syster som sagt , har gått en hel del iaf och fått med mig lite smått och gott hem , (visar i ett annat inlägg)
Har även beställt en sak , och det visar jag när jag får det!
 
Usch , börjar få ångest om att skolan börjar om några veckor.. 
Men ska till småland och stockholm innan sommarlovet är slut , så har något att trösta mig med.
sen går ju jag i skolan 2 veckor sen åker jag till småland igen och går på Winnerbäck ♥
 
Är jättestressad i nuläget oxå..
får inte svar på det jag behöver få svar på , om bla småland osv!!
vet inte om grejen jag beställde hinner komma innan hamnfesten , måste packa en massa , och måste städa rummet för att finna lite saaker.
och ska fixas en massa imorgon , åh hatar o va stressad , seriöst!
 
Jaja , hörs senare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0