I JUST NEED TO BE A LITTLE CRAZY

haha ja , klockan är kvart över 2 och jo vad gör jag ?
jag S-T-Ä-D-A-R , helt seriöst jag sitter på mitt rum och städar och rensar massa skit!
Haha , ah det är sånt man får göra när man har sovit på dagen och sen inte kan sova på kvällen!
 
Ska duscha och allt till morgonen , så jag jag får helt enkelt försöka sysselsätta mig med något så jag inte somnar , för då kommer jag aldrig upp igen!
 
Imorgon , eller idag eller vad man ska säga ska jag till stan med hannah och elin , jag ska inte köpa något utan ska va med som sällskap mest , är ju heeelt pank tills på fredag..
elin sover även här imorgon TROR jag , vi ska prata lite också , hannah sover även här TROR jag men får se hur det slutar ;)
 
tänkte även jag skulle kolla posten tidigt , för jag trodde den kom tidigt typ 6 eller något (vill ha grejerna jag och hannah har beställt) haha nej men då va det tydligen bara tidningen som kom den tiden , så posten kommer när jag är i stan , SÅKLART.
 
har ju även beställt en ny mobil så jag hoppas den kommer imorgon (eller idag) , annars blír jag ärligt talat lite sur..
 
Och nu blev detta ett väldigt onödigt långt inlägg för att bara säga att jag sitter uppe mitt i natten och städar!
 
 
PEEEEEEEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0