LITE SENARE

Hej!
Imorgon eller idag eftersom klockan är över 12 , samma varje gång... ;)
Ah åker iaf upp till Arvika/Brunskog med Hannah och familjen och firar midsommar där , kommer bli bra tror jag , kul och träffa alla släktingar , saknar dom!!
kommer ju lite kompisar till adrian , och ah så blir väl lite brännboll , hannah och jag ska fixa tipspromenaden osv!
Hoppas på bra väder bara..
 
våran släkt brukar ju "fira" på midsommardagen oxå , grillar o har det mysigt osv , så jag kommer hem på söndag tror jag!
 
jag kommer ju inte uppdatera nästan nånting då , men det får helt enkelt bli en paus tills på söndag/måndag.
så tar jag med mig kameran så kommer det massa bilder såklart , och visar väl vad jag har på mig oxå!
 
På måndag hoppas jag att grejerna har kommit jag o hannah har beställt , för då visar jag dom och den grejen jag fick igår!
 
Lite onödigt långt inlägg , fast är inte klar än, hehe!
 
Haha idag va jag lite med hannah o elin , sen skulle jag in till stan trodde jag men det blev inte så.
Så jag, Hanna och Julia tog tåget till charlottenberg eftersom vi åker gratis och drog till shoppingcentret.
det va kul och varmt.
är dock helt pank så de va ju lite mindre kul men jaja ! ;)
 
Sen när jag kom hem satt jag och julia på altan och åt tacos :D
 
GODNATT !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0