TILLBAKA..

kände igår att jag ville ta en bloggpaus , men nej jag skiter i det.
mår sjukt dåligt , men tänker inte lägga bloggen bakom mig för det.
kanske låter självisk nu , men känner mig inte älskad bara..
vill bara att allt ska va bra.
 
Jaja , nog om det deppiga!
Idag tog jag och Hanna tåget till charlottenberg som sagt.
när vi kom in i köpcentret , mötte vi mormor och en kompis till henne , haha så hon bjöd på mat! :D
 
Fick med mig en del hem som jag visar i ett annat inlägg !
 
va en trevlig dag , och imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men något blir det väl! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karin

Härliga bilder! :D

2012-06-27 @ 23:10:06
URL: http://dftba.devote.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0