YOU GOT SOMETHING THEY DON'T

FRÅGA MIG INTE VAD JAG GÖR MED HANDEN!?!
Hej , ikväll har jag varit i arvika och inte gjort alls mycket, käkade grillat förut , så himla gött!
Är även så sjukt taggad till helgen , åååhh det kommer bli såååå bäst!!
Imorgon är det sista skoldagen för denna vecka, eftersom jag och beck tar ledigt på fredag!
Jag kommer ha med kameran och det har beck oxå , så vi tar självklart massa bilder överallt!!
Jag kommer inte blogga under helgen , så därför har jag gjort lite tidsinställda inlägg!
Fick även en fråga om vad jag och hannah har gjort tillsammans under alla år vi har kännt varandra , och om vi har några planer i sommar osv!
så jag svarar på det i nästa inlägg!
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Så underbart fin, ögongodis ,puss;* <3

2012-06-07 @ 07:04:00
URL: http://bbuttterfly.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0