do it like i do



bild för nån månad sen.

Hej , headern är tillfällig , min andra försvann!
Uppdateringen är inte den bästa , men har massa prov nu , så pluggar för det mesta och är ute och tränar.

Är jättetrött på att jag får ont hela tiden när jag anstränger mig , vill bara att det ska va bra, och slippa va orolig osv , kanske inte låter jobbigt , men man blir seriöst sjuk borde fysiskt och psykiskt!

Jaja , ska bara njuta under helgen , drar nämligen till SMÅLAND!
med Elin och Hannah , eller Elin iaf , har inte fått nåt svar av Hannah..

Vi har ju som sagt en sommarstuga där , så ska bara ta det lugnt och njuta osv! :)
Så nej ingen uppdatering , kanske gör nåt med mobilen , fast det är ju inte världens bästa täckning där heller..

Imorgon ska jag plugga , ladda in bilder, göra en skiva , ladda in musik i mobilen ,packa och kanske ut och träna men jag får se hur mycket jag hinner me..

PUSS!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0