BILDBRIST

-INGENBILD I DETTA INLÄGGET FÖR ATT JAG INTE HAR NÅGRA BRA BILDER-
 
hej alla iaf!
jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg eftersom jag inte kommer uppdatera på hela dagen imorgon , idag har jag iaf vart i skolan och de va helt okej , sen åkte jag hem och fixade lite saker osv!
Och sen har vi haft besök så har inte orkat bloggat och inte haft tid heller.
 
Har hunnit skriva lite på min novell oxå , den ska va inne nästa vecka så har lite bråttom eftersom jag inte kommer kunna skriva nånting till helgen , men den ska bli klar typ på måndag iaf!
Har typ kommit in i den osv så vet vad den ska handa om oså , om ni ville veta det,  haha..
 
Imorgon åker jag till Stockholm med våran klass, ska bli gryyyyymt kul och jag är taggad till 1000 :D , eller ah det ska bli askul iaf , så som sagt kommer jag inte hinna blogga.. 
Bussen går klocka 7 så åker till stockholm och äter där när vi kommer dit , sen ska vi gå på riksdagen typ och sen får vi shoppa och sen blir det bussresa hem och vi är hemma typ 9 , så kommer nog inte blogga efter det , fårse helt enkelt..
 
Sen är det ju fredag , och då har jag FULLT UPP verkligen , och lördag är det ju bröllop så jag kommer inte hålla bra uppdatering , haha..
 
Ganska ovärt inlägg men vi hörs imorgn annars på¨fredag! :)
 
pussssss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0