HALLOWEEN

några bilder från en superbra kväll med bästa tjejerna ♥
 
Hej!
Har inte bloggat alls bra men har inte haft tid , igår va jag iaf hos Hannah , hon och 2 till kompisar hade halloweenparty som ni ser på bilderna , det va bäst!
Vi kollade på film och myste och skratta , prata och va ute!
Kom även några o knacka på fönstret , haha vi blev inte rädda men vi visste liksom inte vilka det va osv ? ;)
Kvällen va superbäst iaf och jag sov hos elin igår kväll.
 
Så jag vakna upp hos Elin av att hennes kusin kom och banka o skrek på dörren , hahaha herregud va jag blev rädd!
Jaja iaf , gjorde inte så mycket hos Elin , hennes släkt va där och hennes kusin Stina så vi va oså!
Kom hem vid halv 10 ungefär och ni ska jag slå på en film!
 
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ElinElin

Haft en bra morgon?

2012-11-04 @ 07:44:11
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0