I'LL BE GONE

orkar inte ladda upp bild , så ni får senaste från insta.
 
Som ni ser har jag inte bloggat på ett tag , jag har inte orkat och jag har inte mått alls bra.
Ni har inte missat så mycket , igår va några släktingar här och åt mat och fira min syster.
Senare på kvällen kom Hannah in så vi prata lite och kolla på film.
 
Nu ska jag vidare till Ikea , sen ska jag göra i ordning på rummet , möblera om osv.
Sen ska jag göra en massa småsaker , bl.a planera , PLUGGA osv..
 
Har massa saker denna vecka att göra , så kommer inte blogga mycket , men till helgen ska jag försöka ha hunnit fixa design osv , så då blir det roligare att blogga , sen har jag inte läxor till helgen oså , så då hinner jag ju iaf blogga , hihi.
 
Men vi får se om vi hörs senare ikväll , eller om det kommer upp nåt inlägg under veckan , så nu vet ni hur det ligger till! :)
 
puss

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0