SÖNDAG

lika kusiner va ? nä men bjuder på dessa bilder , och adrian oxå haha.
 
Idag är det söndag , vilket betyder att jag inte är på bra humör , haha nej men jag HATAR söndagar.
Men det får gå..
Sitter just nu och lyssnar på musik medans Adrian är med Henrik..
 
Ska snart vidare till Arvika och kolla på Helenas basketsmatch , sen vidare till hem till Kil och STÄDA.
Himmel hur mitt rum ser ut , haha städar jämnt ju..
Men ska även plugga lite och imorgon är det ju skola och jag är skittrött , så det blir nog en tidig kväll.
 
Är verkligen inte ett dugg sugen på skola , har idrott imorgon och Mona (våran idrottslärare) sa att Coopern (springer 2 km) skulle bli på en måndag och det är ju måndag imorgon så , har ingen aning om det är imorgon eller någon annan dag... DÅLIGT kommer det gå iaf!
 
Men vi hörs ikväll kanske , puss! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0