THERE'S NO STOP

     en snabb bild från stan idag..
 
Hej!
Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha för väska imorn ?!
HAHAH ärligt har panik , för jag tänkte ha en normalstor som jag brukar ha , men såklart hade min schampooflaska läckt så den va helt klaaaddig , jag hoppas att den torkar tills imorn?!
annars vettefan vad jag ska packa i asså!
(ska jag till badhuset och sen bio)
 
Iallafall , idag hade jag en mysig dag på stan med Helena, Adrian och Katrin.
Hade det jättekul dag med mycket skratt , haha..
Fick med mig en tröja och 2 par billiga byxor. - inget speciellt att visa bild på direkt..
 
Imorn ska jag till badhuset med Julia som sagt , åker rätt tidigt , sen åker vi tillbaka till stan och går där en stund och väntar på att bion ska börja - ska se Bitchkram , många säger den är bra , så litar på dom , haha!
 
Ne nu ska jag sova , eller ska sätta på ett avsnitt av Andra Avenyn så jag blir lite tröttare, annars ligger jag bara och tänker på saker hela natten som kommer göra så jag mår ännu dåligare än vad jag gör nu!
-pusshej

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0