THESE TIMES ARE HARD

 
VARNING , MYCKET DEPRIMERANDE INLÄGG , NI BEHÖVER INTE LÄSA , DET ÄR ERAT VAL , OCH JAG MÅR BÄTTRE AV ATT SKRIVA AV MIG , SÅ SNÄLLA LÅT MIG FÅ GÖRA DET.
 
Ja , som ni kanske har sett på min blogg , har jag inte mått alls bra detta året , och inte slutet av 2011 heller.
Mitt liv har rasat totalt , helt seriöst , ingen pusselbit är på rätt plats.
Jag skryter inte på något sätt nu , men ärligt talat , jag har varit stark , klarat detta bra.
Jag kan ha börjat med droger , börja skära mig osv.
Men ist gråter jag , jag har gråtit så extremt mycket detta år , men för det är jag ärligt talat inte svag.
Jag visar känslor lätt har jag fått höra, JA det är jag , acceptera mig eller lämna mig förfan.
Jag vet att jag visar känslor lätt , jag behöver inte höra det.
Jag vet inte ärligt talat om jag orkar stå ut med detta längre , jag mår hur uselt som helst.
Känns som INGEN finns här , allt är så jävla tomt.
Jag vet inte hur många gånger jag har fått självmordstankar.
Har gått runt i ett år , helt i onödan , jag behöver inte finnas , jag är inte bra för nån.
Kanske låter som jag tycker synd om mig själv , men det är fan såhär det är.
 
Och jag får bara höra hur mycket jag betyder för en del när det har hänt mig något ,jag får aldrig höra det annars , jo kanske nån gång , men alltså man får sånna jävla dåliga tankar
 
Rädd är jag oxå , så jävla extremt rädd , vet inte hur länge jag klarar att va såhär rädd , rädd att va ensam , rädd att förlora mina närmaste , rädd att va hatad , vilket jag redan är , rädd att inte duga , rädd till att se ut som jag gör resten av mitt liv.
Jag blir jämförd med alla , och jag får aldrig höra komplimanger , jag kanske inte har något att man ska ge komplimanger till , men alltså , ah.
 
Jag har gått runt så otroligt länge och mått dåligt , känt ångest, känt stress , känt skuld.
Jag orkar inte längre , vill inte ha de såhär.
Vill ha nån som finns där , som jag kan gråta med , som kan acceptera den jag är , vare sig jaag är ful , fin , fet , smal , känslosam , okänslosam.
Jag vill ha en som älskar mig i vått och torrt.
EN KILLE.
Skulle seriöst lysa upp min värld.
 
Jag vet inte vad jag vill längre, jag vet inte om jag orkar , jag vet inte om jag ens vill bo kvar , jag vet inte ens om jag vill leva såhär längre...
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0