TILLBAKA

bilden är från instagraam , hade ingen annan på denna  dator , sitter nämligen hos adrian just nu.
 
Tänkte börja blogga igen , får se hur det går haha.
Under tiden jag har haft bloggpaus har jag varit i stan , vart med elin , vart i skolan och gjort lite saker..
 
Idag började dagen med att åka till hannah som vanligt på morgonen , och när vi skulle åka fick vi ett sms där det stog att matten va inställd , så va hos Hannah i en timme till typ.
Ah, skoldagen gick snabbt , sen fick vi reda på att idrotten va inställd , o de va sista lektionen.
Så fick sluta bra mycket tidigare.
 
Nu ska jag umgås med adrian , så vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: hanna

Åhh vad kul! :) <3
Fin du är då!!!! :) <3

2012-10-06 @ 00:35:57
URL: http://www.hannastory.devote.se
Postat av: Hannah Beck

Snyggaste jag vet älskar dig!!:*

2012-10-06 @ 09:38:57
URL: http://bbuttterfly.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0