DON'T YOU WORRY CHILD

 
Kommit hem efter en powerwalk på höjda.
Nu ska jag duscha , göra spanskaläxan som jag nästan inte har något kvar att göra på så det är gött , sen ska jag lägga i ordning lite saker , kolla datorn oså.
 
 
Dagen har tillbringats med världens bästa vän hannah , vi har pratat om massa , eller vi gjorde det på CD-tiden , det kändes direkt bättre efter att ha pratat med henne , sen ska jag prata med Elin oxå , så tror jag att jag kan börja om på nytt , eller jag kan börja bygga upp det jag rasat , hoppas jag bara kan få en andra chans!
Känns mycket bättre att ha vänner som finns här , men när jag har varit som jag varit fattar jag varför.
Jag känner direkt att jag verkligen inte har varit en bra vän till Elin och Hannah , och jag säger förlåt för det.
Vill inte förlora nån av er och det skulle jag helt seriöst gjort om jag fortsatta såhär , hoppas ni kan ge mig en chans till , nu när ni vet vad som hänt , och detta skulle egentligen inte komma ut på bloggen , men vill säga detta till dom 2 i mitt liv som står mig närmast av kompisarna.
ÄLSKAR ER , och jag vill inte glida ifrån er..♥
 
Ja kanske blev lite deppigt , men jag ska faktiskt börja bygga upp mitt liv , ska må primabra till bröllopet.
Ska bli en bättre tjej , ska lägga allt bakom mig som har hänt , och hoppas att jag kommer tätare med Elin och Hannah igen.
 
Imorgon ska jag till UP-trygghetscenter och hoppas på att jag kan komma ännu ett steg.
 
förlåt om det blev jobbigt att läsa , men lovar tt det va det sista på ett tag, tror jag så det känns nu iaf! :)
 
NI ÄR BÄST..
 

Kommentarer
Postat av: isabella

Vilken fin bild! :)

2012-09-26 @ 09:12:18
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0