WEDNESDAY



bjuder på jättefina cambilder , haha har man tråkigt så har man.

Men iaf , igår blev det ingen mer bloggning än det inlägget när jag va i stan.
Iaf fick med mig en huvtröja hem och en ansiktsmask.
När jag kom hem pluggade jag en del och sen fick jag asont i magen , så haha hann inte färdigt med en del saker men ah!
 
Nu sitter jag och pratar med syrran och ska snart hem och packa lite , så jag slipper det imorgon.
 
Skoldagen idag gick rätt snabbt , har ju alltid lång håltimme på onsdagar så ah det va gött!
Och "provet" , gick bra , fast blev lite sur över en sak idag men haha det löste sig , eller nej egentligen inte men ah :D
 
Hör av mig imorgon eller senare idag, hejdå!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0