uppdatering

jag vet att jag inte bloggade igår, men det var för direkt när jag kom hem från skolan, så kom hannah in till mig,o sen gjorde vi pannkakor, det gick super, INTE!!
herregud det blev typ bollar?
haha, ah iaf sen kom elin o karin, då spelade vi liite spel o så!: D
senare stack vi till Karlsson, o gjorde i ordning oss, men karlsson elr hennes familj va inte hemma så vi va helt ensamna! :)
haha, ah vi tog lite bilder med webcameran oxå :)
kommer lite senare i inlägget:)
ah sen stack vi iaf till discot, på våran skola, som var breve karlssons hus ;))
det var kul, o det var 2killar som höllde på hela tiden,men det var iaf kul :)
när discot var slut,så spelade jag,Rasmus,Hasselund ,Hannah o Engberg fotboll i mörkret, sen skulle Hasselund hem :) o då gick jag o hannah o hämtade grejerna hos Karlsson, o sen stack jag,engberg,rasmus,Elin o hannah hem :)
men vi typ stog o pratade skiitlänge o skrattade o skrämde upp varann! :P
ah vi kom hem typ kvart i 12 :P
ah sen sov hannah hos mig, o hon klippte mig, o jag bara: ahhhhh hannah, men det blev superduper bra! :D
här kommer bilder på mig o hannah o karin :
ah så ser min tandställning ut ;)
redigarad bild :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0