Dagen.

yep, dagen spenderades med Hannah,Hanna o Elin!
haha , kul typ :d
först gjorde vi typ inget ;)
som vanligt innan man kommer på något :o
jaja, jag o hanna körde klockan, o elin gungade o hannah åt mat senare.
men sen körde vi antonio, ni som inte vet va det är , man ska kasta o fånga o tennisboll över taket!
ja, det blev väl det typ.
Elin stack hem sen, så då körde jag o engberg o hannah sexkamp ;)
haha, asså vi hade sex olika grenar,!
Sen stack hon, så jag o hannah såg humlor, så vi typ lekte att vi hade ett tvprogram, så vi dödade massa humlor,haha.
vi slog med krattor :o
haha
sen grilla vi M:
göttmos.
asså älska vädret asså :*
åh sommar :c
Nu ser jag på film : Wrong Turn 3!
sjukt konstig men bra film, men äcklig!
Sen blir det "Alla helgonas blodiga natt"
eller på engelska heter den Halloween!
äcklig bild på den sista ;)
/F

Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)


Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0