Haha , jag orkar inte ;O

orkaladda in bilder idag, när kameran hade slut i batteri :s
kommer imorgn!
iaf, har vart ute o gått med Julia typ 5km ;)
göööt väder !
sen ringde vi till "a" , men iaf , julia va med 5 min , sen pratade jag o han i en timme, REKORD! ;)
men han är fan den enda social, sen orka vi inte prata mer, så vi skulle smsa :)
gissa vem som sover nu , JO HAN*! -.-
haha nej men han somnar alltid !
men ska iaf duscha , sen ska jag DROOOOOGA halstabletter , har sjukt ont i halsen!
HATART!
men iaf, det är fredag imorgon , men typ alla mina kompisar ska på nån jävla innebandy cup, så ja ..
jag får tråka ut mig med "a" , den ENDA sociala !
ska iaf ändra bloggen, ska skriva nåt roligar än min dag lixom , o jag är sjukt trött nu, så jag vet inte vad jag skriver !
men jag vill att "A" ska svaaaaaaaara , jag vet inte om han sover eler inte ?
han svarar inte så ;)
men iaf ska duscha , sen kvällsmat!
/F

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a 's

allt bra? :)

2011-04-07 @ 22:38:56
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0