Har inte bloggat för att jag :

har vart med kompisar!
nämligen Hannah Beck o Elin BergfeldT!

det var sjukt kul! :)
bilderna hinner alltså inte komma idag !
jag MÅSTE plugga!

förresten så kommer sommarvädret ! :D
va ute o hoppade studsmatta o cykla o spela fotboll! :D

jag älskar det , eller man kan ju säga vårvädret !
vi fan skolans boll uppe vid kil , haha!?
jojo

!A! ringde nyss, pratat lite med han ;)
iaf, förut så skulle beck in o äta !
o då gick hon upp ist, o vi märkte inte det,så skulle vi ut o hoppa studsmatta medans hannah åt , o så skulle elin hämta sina skor , o då börja det hända grejer där uppe , o fortsätte i jag bara : EN DEMON !
hahha, så vi tog knivar o sprang ut o alllt !
haha ;)

jaja , ska plugga, sen msna med a... , sen blir det plugga,plugga,plugga :p

/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0