PÅSKLOV.

GÖTT, VI HAR FÅTT PÅSKLOV! :D
iaf, idag så var det typ inget i skolan, vi va typ ute hela dagen ;)
kollade på påskjoggen oxå !
syrran o elin sprang ju eftersom dom går i 7:an o 9:an, asså dom skrämde livet ur mig, båda kom bakifrån o bara: böh!
jag bara: va faaaaaan!
haha, iaf så ska jag bara ha tråkigt idag :/ , om det inte blir, elin!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Imorgon blir det mormor iaf
jag ska fota o greja med bilder o så!
det ska jag göra idag med om det inte blir stan, vet inte än! :o
men jag har lovat mig själv att jag ska träna efter påsk, asså till veckan!
yesssssssss.
pappa har gett mig ett stort påskägg o choklad M:
haha, ska feta mig riktigt under påsken, sen träna ;)
jaja! ;)
ska rensa kameran,mobilen o datorn o sola lite tror jag :D
heeeeejdå
SÖT BILD :D
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0