Nice! :)

ah bloggen har förändras en del. right?
superduper tycker jag, tack för hjälpen http://starshinee.blogg.se/
hon ska fixa lite till troja, men bra än så länge!!!! :DDDDD
ja, skolan idag var väl okej, hannah kom in till mig på morgonen oxå, för vi fick skjuts, för man kunde inte gå, vatten överallt, o typsnorhalt! :S
jaja, sen skulle vi gå till slöjden oxå, gissa hur många gånger jag ramlade? :o
jo 7 gånger :pp
haha, men det var bara kul, sen så slog en mig på slöjden, för jag sa att jag skulle ta upp stolen , han välte som jag skulle sitta på:s
så tog han mig o dängde ner mig så jag fick pall grejen mitt i örat.
blä :/
usch.
jaja, imorgon blir det nog mormor med Hannah o Hanna, så kommer ha dålig uppdatering hela helgen tyvärr.
:(
ska åka slalom på lördag i racksta då, arvika asså ;)
hadet bra
tinka <3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0