Årets Första Tältning.

Hej.
Igår till idag tältade jag , engberg, Hannah.
Egentligen skulle bara dom göra det men ;)
Ah, jag följde med dom till Tamaras och köpte godis och redbull! :)
Sen badade vi i Hannahs pool.
Den är lite mindre än våran, o den har haft uppe den några dar mer, så den va varmare! :)
Sen drog vi in i tältet, o dom tvinga mig o sova där;)
Fast jag sov inte, jag låg vaken o det va skitvarmt..
Jaja, härlig kväll var det iaf
Måste göras om :D
Det är inte vårat tält, det är en googlebild, men tältet va sådär stort ;)
/F

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv:okej,sak upp och äta frukost:DD

kul att sova i tält :)

2011-07-03 @ 11:40:17
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0