Dålig uppdatering!

Hej , jag vet att jag suger på att uppdatera :)
Men igår kom Elin hit, o va med mig och Adrian :)
Vi åkte in till stan och köpte present till Hannah och Elin :D
Badade en hel del gjorde vi oxå :D
Idag åkte elin hem , då badade jag o adrian :)
Sen gick jag in till Julia, skulle kolla biljetter med henne,Ska ju på Hamnfesten ;)
Jaja, sen åt vi på Sultan :)
Nu ska jag göra i ordning mig, ska på Kalas hos Hannah, hon och Elin ska ha kalas ;)
Och jag soverdär, så jag kommer inte blogga mer idag :)
+ jag har en ny mobil : HTC WILDFIRE :D
/F

Kommentarer
Postat av: cezzelie

sv; Skoj skoj :D

Haft en bra dag ? :D

2011-07-20 @ 22:54:04
URL: http://cezzelie.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0