NÄSTAN EXAKT ETT ÅR SEN

nästan ett år sen det extremt hemska hände , orkar knappt tänka på det , men vill bara skriva av mig.
Har tänkt på detta nästan varje dag i ett år nu , jag står knappast ut med den , men har jag klarat ett år , klarar jag nog det längre!
 
INGEN vet , verkligen INGEN.
Ingen fattar då varför jag mår så dåligt hela tiden ibland , varje gång det händer något dåligt med nån kompis eller något , så kommer detta upp varje gång , så då mår jag dubbelt så dåligt.
 
Detta kommer va med mig i hela livet , och jag vet inte hur det kommer gå.
fattar inte att det har hänt ens.
 
SÅ VILLE BARA SKRIVA AV MIG , INTE FÅ UPPMÄRKSAMHET.
 

Kommentarer
Postat av: Molly <33

Sööt blogg kolla gärna min!! <33

2012-08-27 @ 16:53:35
URL: http://YlloMMollY.blogg.se
Postat av: Sarah Persson

Verkar som att det var något allvarligt, men hoppas inte det var FÖR allvarligt! Hoppas det är bättre nu, är de det? :)

2012-08-27 @ 20:53:04
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0