FUCK

råka återställa kodmallen och stilmallen , men hade sparat en gammal stilmall så jag har suttit och ändrat massa , men det är verkligen inte färdigt , och jag är inte nöjd med bloggen så jag har bestämt mig nu att jag ska börja om helt nån dag jag har tid.
 
 
Jaja , varför jag inte har bloggat är för att jag har vart i arvika och vart på en superbra tjejkväll med massa bra tjejer!
har vart i arvika med elin i 3 dagar och haft det jättekul och skrattat en heeel del!
och idag va hannah inne här så jag , hon och elin badade!
 
Bloggen ser kanske förjävlig ut om ni klickar in på annat, men ska fixas nån dag som sagt..
 
så kommer inte blogga förrän jag får ordning på det , och jag har ingen lust att blogga heller..
 
 

Kommentarer
Postat av: dalia

nej, inte jag heller bara ga ut med familjen och sant.

2012-07-26 @ 10:25:37
URL: http://bydalia.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0