Thinking of you.

Hej!
Precis duschat och nu ska jag sova,men tänkte göra en snabbt inlägg jämnt innan , så inte bloggen blir helt död...

Idag har jag typ inte gjort något förutom vart i skolan och nu på kvällen kom Linus , vi prata lite , kolla på film osåå :)

Imorgon ska jag plugga och försöka träna lite och se om det blir bättre eftersom det har kört ihop sig med hjärtat igen..
Vet inte vad jag ska skriva om i svenska heller?! - englandsresan eller sjukdomen ?!?? Åh jobbigt läge!;)

Haha nä nu ska jag sova , Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sessan1

Varför mådde du inte bra?? Låter som du haft en bra dag!!



Allt bra med dig?? Händer i helgen då???

2012-05-11 @ 18:06:28
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0