FUNDERINGAR

vill egentligen bara flytta och bara lämna allt.
allt är fel , jag går upp på morgonen , gör det jag måste.
Är trött på att inte känna mig speciell av nån,
vill att en del ska kunna tycka om min närhet.
Men ingen verkar göra det , och det är jag trött på.
Man blir efter hur man än gör.
efter allt detta behöver jag nån här.
och det är bara 2 personer som gör det , det är för LITE.
Resten känner jag mig jag bara som ett val för , att jag finns där när ingen annan finns där.
Ett andrahand val helt enkelt.
 
Varje gång man blir intresserad av nån , så vet man att jag aldrig kommer få han, duger inte till något.
 
Tja , jag är inte emo , men det blev en emotext , ni får stå ut.
Men det kommer ut mycket sånt på bloggen , läs min meny så får ni se de.
Trötta på det , dra härifrån då.






 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0