JAG FÖLL FÖR DIG MEN NU HAR JAG REST MIG UPP

hon ser livrädd ut på bilden , bilden är inge bra men det va den enda jag fann , hon får stå för bilden idag för hon fylller 4 år , haha.
 
Idag har jag vart hos tandläkaren , skulle ha mattedag på höjda idag men ah.
Imorgon är det fredag , HEEELG.
Nä men slutar vid 3 o då åker jag hem och gör i ordning mig och sen kommer Katrin och Adrian och hämtar mig så följer jag med dom hem under helgen , ska bli supermysigt!
 
Uppdateringen kanske inte kommer bli den bästa , men ska försöka iaf!:)
 
Nu ska jag läsa ut boken vi har i svenskan , för den ska va utläst , fast har bara typ 10 sidor kvar så det är lugnt.
Fast känns som klockan är typ 12 , haha dagen har gått seegt!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0