STUDIEDAG

Hej , är hemma från Arvika nu , eller jag kom hem igår , och har studiedag idag så det är gött.
Är sjukt irriterad på min mobil som dampar sönder , seriöst vill bara typ kasta den i marken eller nåt just nu...
 
Jaa men har haft en mysig helg där med adrian , helena och min moster!
Va till badhuset en dag , men adrian va så sur så haha simmade med katrin ist!
Pratade mycket med Helena och vi har lite planer för nästa år och om nån månad , woho hoppas det blir av nu!
 
Har även kollat på massa klänningar t bröllopet och tänkte ta o beställa nån , eller får se.
Ska in till stan med Katrin , Helena och Mamma nån dag så kanske kollar i affärer först.
 
Men idag skulle jag va med Hannah , men jag ska till en sak i karlstad , så kanske är med henne efter, fårse helt enkelt! 
 
Men hör av mig senare , puss.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0