ELIN :DD

hejj, inte mycket bloggning igår nej, men ni vet nt varför, därför ska jag berätta!! :DD
ah, först var jag ju med hannah, sen kom hennes mormor o hämtade henne, då kom elin o johanna:D
ah vi typ såg på film o gick till coop, vi såg liite av pistvakt, hela paranormal activity, haha elin våga nt titta typ i slutet,! o jag skvatt så, så jag typ skrek som f*n!

jaja, senare på kvällen spelade vi spel, o det var faktiskt skiitkul! skrattade o hade roligt åt alla ord, vi spelade upp till bevis!

ja, senare gick vi ut,o då skulle elin hoppa över ett staket o typ ramlade o herregud, sen skulle min syrra göra det, då typ landade hon med huvet först, sen var det ju då min tur, o jag fastnade typ på staketet o typ ramlade med huvet i snön, o sen hoppade vi över massa med anddra staket, sen blev det hem igen, o då orkade inte johanna va ute mer, så det gick bara jag o elin ut, för hanna stannade med Johanna, första hoppade jag o elin studtsmatta typ med massor med snö på, sen gick vi till en is o åkte skridskor med skor! :D
haha, sen gick vi hem o såg på american pie, senare var det godnatt!

ah idag så gick vi o åkte skridskor när det var ljust *host* :D
sen åt vi o bakade, brownies! :D
hahaha! o vi handla oxå, o vi skulle ha valnötter, vi typ gick en halvtimme där!
haha!

o juste jag gjorde ett magplask från studsmattan förut oxå!

ah sen stack elin hem, nu taggar jag badminton om 10 minuter, hejdå!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul att du är med i tävlingen! Fortsätt vara med varje dag fram till jul och tipsa även andra att vara med så blir jag extra glad! Julen är till för glädje!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se

2010-12-05 @ 20:10:40
URL: http://ingridsinspiration.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0