Mobilblogg!

Ja, nu är allt roligt över;-)först så var vi ju hos marit :-P lite drygt oså! Men det gick väl, sen blev det några andra, där fick jag ett spel, som vi spelade o hade det kul, det var jätteroligt spel! Sen blev det ju mormor o morfar. Då blev det först typ hälsa på alla, sen kom tomten eller ja min kusin som var 10 år, han var lite söt , sen skulle dom ta kort o allt! Jaja, sen åt vi julmat jättegott! Senare spelade vi spel, det var jättekul, o man ska göra massa grejer. Ni får bilder nån dag, ja nu så sitter man typ ensam o alla vuxna är fulla, ja nu ska jag berätta vad jag har fått: En film En tröja Ett par örhängen 2 tröjor En mobil Ett pannband Ett par vantar 200Kr Spel 500kr En pulka Ett pussel Underställ Ett par byxor Presentkort 300 kr Presentkort 150 kr Jay smith skiva Faktisk rätt nöjd!;-) Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: S o f i e ♥

Vinnare av julens blogg är ute nu på blogggen!

2010-12-25 @ 11:55:17
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0