Bästavän,Julia,Christer och Hanna :D

som rubriken säger, sista kvällen man kunde va uppe sent på detta sommarlov, den kvällen spenderades med dom i rubriken :)
Kul var det , haha mycket skratt och mycket film :)
Sov där inatt, o när jag vaknar är min hals HELT död, det gör skitont och prata ! :(
Aja, det funkar väl kanske och ta halstabletter ;)

Men idag ska jag nog packa, åka till pappa TIDIGT, lägga mig TIDIGT och höras av med Hannah, ska väl va med henne en stund :D
Hon ska ju till sin mamma ikv, så vi tar väl följs eftersom jag ska till Pappa !:)

Detta sommarlov har vart det dåligaste på länge, har inte hittat på något nästan med Hannah :(
Jo bodaborg, men ah...
Det "speciella" som jag gjort är : ENGLAND , BODABORG,SMÅLAND , HAMNFESTEN...
Inte såå mycket !
Men taggar göteborg nästanästa helg :)
Ha det bra!
Friida.

Kommentarer
Postat av: Malin

japp allt är på topp :D

kram!



(du, när jag kommer in på din blogg så står det att man ska fylla i gästlösen. är det något knas eller ska det vara så? jag klickade på avbryt några gånger sen försvinner det tills nästa gång jag går in på din blogg)

2011-08-21 @ 20:43:20
URL: http://malinjonssons.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0