Dag 4 i London (England)

jag o zac
dockorna ser inte verkliga ut, men i verkligheten gor dom det! ;D
Det var NÅGRA bilder från mts!
Här kommer några bilder från Ripleys museum Believe it or not.
Det var typ rekord grejer:
en toyboy ;)
1 miljon kristaller på den bilen.
gjord i tejp!
gjort i frimärken
denna är gjord i:
godis som låg i viss ordning, Detni;)
världens längsta näsa, som ser ut som nåt helt annat!
gjort i tändstickor
gjort i mynt
berlinmuren
världens fulaste kvinna ;)
Världens längsta man.
Jag känner mig rätt kort.....
titanic i tändstickor!
spegelpyramid!
Haha , det var läskigt!
Det var iaf några från Museumet.
Här kommer när vi va vid BigBen o londoneye osv.
låter bilderna tala..
det var nåra, orkar verkligen inga mer.
Kanske kommer med i nåt inlägg nån gång! :)
Har säkert dubbelt så många, men orkar inte.
Det var alla bilder,
Saknar det så mycket så jag tror jag dööör!
Jaja, kanske ska dit igen 2012, när OS är där!
/F

Kommentarer
Postat av: cezzelie

Vad mysigt ;D

sv; Jodå min dag har också varit bra ;D

2011-07-24 @ 00:27:24
URL: http://cezzelie.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0