Betydelse.

Ni ska få 3 låtar som har en mening med texten.
Elr det är det mest videosen jag tänker på :)
fyfan, hemskt liv hon måste haft!
Jag gråter ner jag ser denna!
:'(
Låten heter: ALRIGHT-PILOT SPEED



Jag ÄLSKAR denna låt.
Den ärsååååå otroligt vacker.
Han sjunger om sin tjej som va med ien bilolycka dagen innan dom skulle giftasig.
Nu sitter hon i rullstol o är handikappad...
Låten heter: What Are Words-Chris Medina

Usch, att en del har det sådär!
Man kan börja grina.
Men man ser att hon blir lycklig i slutet :')
/F

Kommentarer
Postat av: sarah

älskar oxå "what are words".. låten är så himla underbar :)

2011-06-04 @ 19:54:08
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0