Bild o Textbomb från Midsommar.

Hej!
Hemma nu.
Ska berätta lite om underbara helgen! :)
Fredag: Kom till mormor.
Gjorde i ordning mig och sen fikade vi typ!
Hah, jag skulle hämta Fanta till mig o hannah.
så springer jag rakt in i ett träd, o välter baklänges, hahaha
alla fram med kameran!
*FOTOGRAFERAD*

Senare satte jag o hannah upp tipspromenadsfrågorna! ;)
När vi hade gjort det så kastade vi lite boomerang och blev yra! hahah!
Senare åt vi, då välte jag baklänges på en stol.
*FOTOGRAFERAD*

Haha, jaja sen så kom John och Alicia.
Dom va mest med Adrian, så jag och Hannah pratade o skrattade lite! :D
Sen drog dom vuxna igång med att dansa! ;)
Haha,rikigt kul o bara kolla på dom ;)
Jaj,
vid 2 gick vi upp och pratade, sen somnade vi vid 3 ? :D
Lördag: Gick upp vid 12 :)
Åkte o badade i soterud med Adrian o Hannah.
Riktigt skönt ! :D
Senare åt vi :)
Jag o hannah o adrian sprang runt lite o ja.
På kvällen grillade vi iaf.
Då kom John och Alicia :D
Så vi körde massa lekar och fotboll med dom!
Riktigt kul ;)
Haha!
Ja , vi gjorde om bilder på datorn sen oxå.
BARNFÖRBJUDNA!
hahahahhahaha!
Jaja :)
Vi gick o la oss vid 2 ? ;p

Söndag: Mådde dåligt.
BADADE i soterud
Åkte hem :)
SKRATTAT MYCKET ! :D
BILDBOMB:

Adrian fick typ magiballonger.
Berättar mer imorn.
När ni vet vad jag köpt i England :)

haha!

adrian ♥

tältet, asså det är bara en liten bit av deT

haha
4
JAG BJUDER!

söt bästis man har! :)

BJUDER -.-

öl ;)

sötis
SÖTASTE KUSIN MAN HAR ♥

o en till söt kusin ♥
älskar er allihopp :)

som sagt ... ;)

FULL!

söt

råka kasta upp linsskyddet på taket!



lasse,katrin,alicia,anja, jag, John :)

sen skulle morfar upp oxå -.-
hahha

KATRIN , asså hon är så rolig ♥



bilden talar...
oså bjuder jag på en bild på mig, allra sist..


/F


Kommentarer
Postat av: amanda

kanon hur e de sj:)?

2011-06-27 @ 08:24:20
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0