Snabbt inlägg bara så där.

Hej. Detta blir ett snabbt inlägg.
Ska nämligen snart sova:)
Har varit sjukt kul dag, o jag berättar mer imorgon när jag kommer hem :d
Måste bara berätta en väldigt rolig sak. Men iaf så skulle vi leka lite.
Så jag skulle gå i rulltrappan , asså motsatt håll...
Oså skulle jag gå upp, så kom det en kille som stod med händerna tvärsöver, så jag va tvungen att åka ner längre,
så när jag skulle gå upp så trillade jag såklart. Hahaha, o alla tjejer stod o skratta;-)
Sen skulle jag göra samma sak.
O när jag vänder mig om står killen där igen på samma sätt .
Hahahaha, gud va vi skratta, jag seriöst trodde jag skulle gå åt.
Det liksom hände samma sak o precis samma kille;-)
Hahahahahahahahahahahahaha.
Jaja, godnatt.
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0