jay,jay,jay,jay,jay,jay! :*****

uhuhuuh, jay ät sjukt bra o snygg asså!

mjaaaoo,

men iaf, efter skolan idag, så gjorde jag inte mycket, typ satt lite vid datorn osåå :)

men sen drog jag till pappa, o då snöa det -.-
f*n
jaja, vi drog till arvika, för att möta upp hanna o julia.

först så åt jag o pappa,
sen gick vi o mötte hanna o julia,  :DD
veromoda hann vi in på , sen drog vi till gallerix :D
o kolla jay, han stog lixom 12 cm brevid mig :O

o sen så sjöng han, tyvärr utan mikrofon o högtalare o allt det drär :/
man iaf, han sjöng bara 2 låtar, o sen signearar han längre bort, sp vi gick dit lite tidigare än han så att alla inte kom på en gång, o det var bra, för jag typ ramlade för att det var trångt när dom andra kom :P
jaja , autograf o kort fick man :D

jaja, sen blev det kicks en sväng :D

köpte mousse ;)

här får ni lite bilder, puss påer... ;*


jays autograf, o bilderna får ni imorgon :)


bjuder...



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0