sur.

alla mina bilder går inte ladda över på skiva  ??
o jag måste ha dom till den andra datorn , men det får bli usb annars?
jaja, igår blogga jag inte ?
nej jag vet :)
men vet ni varför ?
tror inte det ;)
men iaf,det var måndag ?
jaa :D
då var det ju typ skola o jag va död på morgonen...
men iaf, dagen gick snabbt ändååå ;)
sen när jag kom hem , så stack jag direkt in till stan :)
bytte tröjorna som var för små o dom jag fick lika av, men iaf så får ni bilder på det nån dag!
o bilderna från tjejkvällen kommer oxå!
men INTE idag, eller imorgon :))
får se om dom kommer denna vecka!
men iaf, jag åt på subway oxå!
sen kom jag hem o stack ner o gick 20 min på crosstrainern o ben o mag övningar!
sen dusch o sen julia :)
idag va det skola, men vid 10 tiden gick jag till vårdcentralen o jag fick ta blodprov, fan va ont det gjrde?
jaja!
men nu sitter jag hos pappa o ska snart gå till mamma!
puss hej!
btw, jag ska starta en ny blogg på devote, jag tog bort den gamla så ;)

Kommentarer
Postat av: Annelii- <3

SV: JApp, allt är bra med mig ;)



Haft en bra dag idag? JAg har haft det :)

2011-03-29 @ 20:07:16
URL: http://anneliswebb.blogg.se/
Postat av: Anonym

suuurt när inte saker går som man vill :/

2011-03-30 @ 10:27:54
URL: http://natalies.se
Postat av: Beatrice Nordmark

SV: Jorå, allt är bara bra med mig! :)

2011-03-30 @ 22:38:55
URL: http://beatricenordmark.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0