Igår.

Förlåt för jag inte uppdatera igår!

Först var jag ju i skolan ;)
Sjukt tråkig dag.

Haha, sprang origentering, eller jag gick
för jag får inte anstränga mig pga. svimmningen ! :/

Jaja, karin, jag o Karlsson gick
Vi ägde på att läsa av kartan!
Efter skolan gick jag o karlsson hem till Karlsson.
Hon bor ju precis brevid skolan så ;)
Ja, vi åt o så, sen kom karin o elin :)
då gick vi ut o körde square.
Frissel o Olof kom ett tag, men dom stack typ på en gång ;)
Drog hemåt senare , åt mat o kolla på tv :)

Idag blev det ingen skola för mig.
Blev sjukhuset ! :/
För jag har ju svimmat 8 gånger nu på typ 3 veckor ?
det känns lite mysko

Jaja, blev dit in.
O först satte dom på nån bedövningssalva, så det inte skulle kännas när dom tog sprutan!
Den var tvungen o sitta på i en timme.
Så jag o mamma tog en promenad :)
Drog ju in tillbaka sen, då skulle ta sprutor!
HATAR DET!
jag skulle ta i handen oxå, där tog jag flera när jag hade borelia!

Dom misslyckades, så hela min hand blev typ svullen.
så jag har ont, jao.
jaja, sen tog dom i armvecket!
där gick det bra!

Vidare till röntgen, där jag fick röntga huvve!
Fick ligga stilla i 5 minuter, det var jobbigt! ;)
Haha, sen blev jag färdig med allt så fick jag åka hem ;)
hämtade ut mitt nya pass oxå!
blev jätteful!
/F

Kommentarer
Postat av: ELIN

SV: Okej..kul!♥

Jag kollar på tv o lyssnar på musik ;)

Allt bra ? ^^



Kram!

2011-05-24 @ 19:54:25
URL: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0