Sannerud.

HEJ PÅ ER!

förlåt för seg uppdatering, men först var det ju skola som sagt ;)
eller skola o skola.
vi var ju på besök på sannerud.

som vi ska börja på i 7:an! ;)
Det var super, klassen var okej iaf :D
verkar ju iaf bli en rolig klass, tack o lov !
Ah, mentorerna kan man ju diskutera.
iaf ena,
han verkar skitkonstig.
typ prata om en massa träd o värsta dryg o allt.
haha ;)
sen skulle vi leta upp massa grejer, o kolla runt,
o då fick man gå med nån man inte kände.
o "jesus" som vi kallar läraren,
delade in oss i grupper.

o då hade han delat in alla, oså var det bara jag o 3"mörka" kvar, o dom prata ju lite dålig svenska..., o en som heter andre bood.

Jesus bara: ah nu blir det ojämnt!
o jag bara: men jag kan gå själv ? ^^

men det fick jag inte.

så jag fick gå med andrè bood, fast alla gick typ , alltså alla "mörka" ,jag o han.
o jag bara: ah, kunde liksom inget.

men sen när vi kom till hemkunskapen, så mötte jag elin,så hon gick med oss (Y)
haha.
sen var jag o elin o hannah.
vi såg på film typ :)

svimma igen oxå... :/

jaja, !

ha en bra kväll.
JUST FAN JAG HAR LÄXA -.-
/F

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0