Dampdator!

datorn dampar typ sönder, så har inte kunnat blogga!
idag har jag inte gjort något , jo jag va med elin men hon åt o sen åkte hem på en gång....
Imorgon ska jag stäääda rummet lugnt! rörigt som fan, saker överallt skrääääll...
Ska kolla på gossip nu, sen sooova!
Har 2 prov imorn oxå , o 2 på fredag...
Eller 1 matteprov o ett glosprov , o på fredag so:prov o glosprov :)
Hade matteprov här om dagen , fick reda på resultatet idag, fick alla rätt, men alla fick typ det iaf 18,19 av 20! :)
Så de va lätt alltså , imorn har vi b-delen ;)
/frida.

Kommentarer
Postat av: Sessan1

Hoppas du blir frisk snart. JAg har bara jobbat, men imorgon har jag en ledig dag!

2011-11-18 @ 01:15:23
URL: http://sessan1.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0