Helgen!

Hej i fredags va jag o elin in till stan o träffa marcus o alfred ! :)
haha väldigt stelt i början men efter 2 minuter så hade elin o alfred sugrörskrig! ;)
ah vi gick till partaj oxå , för marcus skulle köpa rosa hårspray till sin lillasyster ?
o så står jag o elin längre bak oså hör jag nånting åka i golvet oså har jag vält ner typ alla tändare -.- hahha det va lite kul ;)
ah sen satt vi på mcdonalds o prata ett tag, oså sa alfred : AH MEN MARCUS DU ÄR SÅ OMOGEN SOM SPRINGER RUNT PÅ E18 O SKRIKER!

elin bara : men gud , tänk om det kommer såhär nästa dag i tidningen : MARCUS HITTAD DÖD PÅ E18 SPRANG RUNT O SKREK OCH BLEV ÖVERKÖRD AV EN BIL.

o marcus bara: ahhh , fast e18 är en korridor i skolan.
dååå skratta vii väldigt mycket kan jag ju säga, haha det va sjukt kul!
o känner att jag skulle kunna berätta väldigt mycket, för jag hade väldigt ont i magen efter den dagen för jag hade skrattat så mycket ;)
sen gick vi på bio : in time hette den typ? den va inte så bra.
men det va mysigt (aa)
sen följde vi dom till bussen o ja, sa "hejdå" (aaa)
vääääldigt långt? ;)
men hade tråkigt :M

idag va jag i stan med elin , hanna o helena
haha det va oxå sjukt kul!
skratta mycket denna helg..
bästis kom in en sväng förut oxå ♥
älskar er allihop, <3
/frida.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0