The botten is nådd.

The botten is nådd , hur långt kan man gå , hur lågt sjunka , hur kasst kan man må.... ?
det som kändes jobbigt känns nu dubbelt så svårt
Ligger kvar i sängen, hoppas känslan ebbar
tills rummet krymper och jag trängs med väggar
Vill här ifrån, och försvinner
jag säger samma sak för 6002:e gången
Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär
Jag svär om jag bara kan klara idag
så ska jag ta mig i kragen och vara så glad
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen
men jag lär ju mig aldrig av mina misstag
vilket ämne det jag har en brist av
varför går jag alltid över gränsen
min hjärna den står där brevid när det händer
jag måste ringa runt och be om förlåt
känns som jag hellre vill dö men vi får se hur det går
alla ledtrådar säger: förändra dig nu
patetisk och ynklig, fy fan vilken dag
Jag duschar men samvetet, det sitter kvar
Deppig som jag är börjar jag tänka på annat
som gör mig ännu ännu ledsnare och jag är nästan förbannad
men det som inte dödar mig blir jag ju starkare av
innan det går för långt, nu är jag desperat
jag vill ju se till att göra nåt bättre av
denna korta tid som vi har här på denna planeten
kan man inte gå runt och skapa sina egna helveten
äntligen så börjar ångesten släppa
och den bästa medicinen för mig är du
För the botten is nådd
Hur långt kan man gå?
Hur lågt kan man sjunka?
Hur kasst kan man må?
Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Vi tittar uppåt uppåt uppåt

högt lågt överallt...

DU HAR GÅTT FÖRLÅNGT NU !


/frida.




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0