Från Göteborg!

Hej , börjar med och säga att jag är hemma idag , har svimmat , haft migrän inatt och hade minnesluckor , svårt att andas så det slutade med sjukhus.

Så nu sitter jag hemma och har precis kommit hem från sjukhuset och ska vila upp mig , måste in till stan sen oxå , mår ju lite bättre så!
Ska köpa lite smågrejer om jag orkar.

Imorgon blir första skoldagen efter lovet för mig , hoppas på att det går snabbt...

Nu när jag ändå har tid kan jag visa det jag köpte i göteborg hade jag tänkt!

Cardigan från HM - ser bättre ut i verkligheten...

Tröja från Gina Tricot

2 bhar från HM , en Bandeau (stav?) från gina tricot

Linne från veromoda

3 par byxor , 2 från kappAhl och ett par från veromoda

Långärmad från Gina , sitter mycket finare på!

Örhängen från JC och HM

2 par skor från Belle!


Det va allt , köpte massa smågrejer oxå men det orkar jag inte ta kort på :))


Kommentarer
Postat av: linnea

Jättefina saker frida! hoppas du blir bättre! :) ♥ ♥

2012-04-16 @ 19:58:37
URL: http://jjulialiinneaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Du fick med dig mycket! Älskar t-shirten med spetsärmar! :)



sv: Longboarding och gymnastik, hehe! Du då? Kram! :)

2012-04-17 @ 19:26:25
URL: http://aannaf.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0