Göteborg, Kompisar , Lov.

Rubriken säger det mesta...
Har inte uppdaterat för har haft massa annat för mig , har shoppat massa i göteborg och har haft jättemysigt där med syrran!
Jag visar vad jag har köpt imorgon på bild :)

Jag va i göteborg tisdag-onsdag , va skitkul och mysigt , gjorde bort oss en massa o tågresan hem va hemsk...

När jag kom hem på onsdag va jag med elin och hannah o vi hade de typ kul o mysigt.
va även med elin på torsdag o idag lite och sen gick jag till karin och va med henne , Hannah och elin!
kuuul va de (:

Imorgon tror jag att jag ska till helena o mysa med henne ♥
saknar henne något otroligt!!!


Nu ska jag kolla lite bloggar och sen ta det lugnt bara :)


btw , Rebecca Johnson är bäst! ;)



ljusen är från månen ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0