Ville bara säga detta - Hannah Beck - från vaggan till graven ♥

Hannah Beck ♥
För det första, förlåt ifall jag inte sagt allt till dig , lovar att jag kommer göra det från och med nu!
För att du är min allra bästa vän , det har du alltid varit och kommer alltid vara , det vet du.
Jag kommer aldrig i hela mitt liv glömma dig , eftersom du har byggt upp mitt liv , dom här 13-14 åren utan dig skulle inte varit så bra som dom har varit.
Jag skulle inte stå här idag utan dig, min allra bästa vän.
Du är så otroligt fin, vacker, bäst, omtänksam, rolig , underbar , obeskrivlig , ååååh jag älskar dig något otroligt!
Jag kan inte beskriva allt vi gjort , alla minnen (tråkiga,roliga,underbara,störda,fina osv...)
13 UNDERBARA ÅR HANNAH , FATTAR DU?!
du är så otroligt bäst på alla sätt.
Du ska bara veta hur jävla lyckig jag är att ha dig , det visar sig att många är falska ,
men du, just du , min bästavän , du står ALLTID kvar på din plats , jag är så jävla stolt över dig.
Du får mig på bra humör , och vi kanske inte har askul när vi är , men hallå ? vad spelar det för roll ? :o
Skulle ta hela mitt liv att beskriva hur mycket jag älskar dig.
Vill bara skrika ut hur mycket du betyder älskade du.
Vi ska ha en massa kul framöver och i sommar , bästaste vän.
Ärligt , man kan inte ha en bättre vän än dig.
vi skriver inte som alla andra HELA tiden "aw jag älskar dig bästa vän" , "du är bäst bästavän" "blablabla"
det är väl fint , men då skulle det kanske inte betyda lika mycket som att skriva en text då och då ?
eller jag vet inte , men vi skriver inte hela tiden för vi vet att vi älskar varandra.

Detta inlägg va till min allra bästa vän Hannah Erika Josefin Beck , INGEN annan !

jag älskar dig mer än någon annan , och kommer alltid göra!

föralltid vi , vaggan till graven!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0