MAYBE YOU COME BACK , MAYBE NOT

 
Tjena alla!
Har precis gjort lite övningar från mobilen i 45 minuter ungefär kanske?
Har inte gjort något spc idag , vart inte så bra väder idag så kunde inte fota till en header heller ,haha.
Har ju vart i skolan och det va helt okej dag , imorgon är det sista skoldagen för denna vecka och det ska bli riktigt skönt , ska packa och åka till mamma och va där ett tag , har inte vart där på 2-3 månader så kände att det va dags nu!
 
Nu ska jag duscha , ha i hårinpackning o raka benen , haha.
´Ska även packa till idrotten imorgon , det är sista lektionen så de är rätt gött.
Imorgon efter skolan åker jag direkt till stan och sen en springtur med Hannah , så kommer bli ganska låg uppdatering i think.
och på lördag ska jag fixa en sak med syster om jag hinner , annars blir det på söndag.
Ska kanske till stan med Hannah på lördag oxå! :D
 
-INGENBILD-
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Okej :) har du något annat filmtips då?:)

2012-08-23 @ 21:07:14
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Juni

allt bra? :)

2012-08-24 @ 15:33:16
URL: http://junicarlstoft.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0