SKA BLI BÄTTRE

förlåt , men har inte haft tid , ville ta reda på dom sista dagarna på sommarlovet nu när jag kom hem från småland!
Jag va ju som sagt med Hannah och Elin i fredags , vi va ute och gjorde lite roliga saker, hahaha roligt va det iaf!
Slutade med att Elin stog o prata med sina kompisar och jag o Hannah stog o prata med skoog! 
Åkte hem ett tag och skulle göra i ordning i tältet eftersom vi skulle sova där , klockan blev mycket innnan vi kom in i tältet , men kul va kvällen iaf!
Va för mesta del ute som sagt.
 
Annars igår vaknade vi i tältet rätt sent , så ist för frukost åt vi ute.
Åkte sen vidare till Elin och skulle va med några men blev inte så , så vi gjorde ingenting typ , va ute och gick runt lite men blev så dåligt väder så vi gick in , satt vid datorn ett bra tag , haha kul va det iaf.
Men jag och Hannah åkte hem typ halv 2 (?) från Elin , regnade och vi hade en bra bit och cykla... 
 
Just nu funderar jag på hur jag ska lägga upp dagen , har mycket att göra , ska lägga mig i tid eftersom skolan börjar imorgon , hemskt.
Hatar att gå upp tidigt , men ja det får väl gå..
 
Håller på att ladda in bilder nu från kameran , så ska jag fixa och göra ett inlägg.
sen ska jag va på rätt bana igen med bloggen..
 
opassande bild , men saknar england så otroligt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: hanna k

tack :) När var du i England? :)

2012-08-19 @ 12:02:27
URL: http://www.hannastory.devote.se
Postat av: Martina

du tar så fina bilder, du borde visa mer av det!
och inget illa menat , men varför visar du inte outfit bilder för ?!
och du borde skriva mer än bara din vardag ? :D
typ musik, tips osv ? :*

vill bara att din blogg kanske ska bli lite bättre!
fixa header oxå ? :D

hoppas du gör något av det ?:)

2012-08-19 @ 19:12:25

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0