SMÅLAND

tänkte berätta om bra dagar i småland , rätt tråkigt kanske men ja.
 
Kom dit på torsdag förra veckan iaf med Hannah och Elin , stannade i ett mysigt ställe i Askersund och åt mat!
Sen åkte vi vidare till Gränna , tog en glass och gick runt och kollade lite , jättemysigt , hade dock världens huvudvärk så det va mindre kul.
Iaf när vi kom fram till småland efter en lång stund , åt vi mat och senare gick vi ner och bada.
Skrev det i ett inlägg men ja..
 
på fredag iaf , badade vi mycket och spelade massa spel och bara myste!
lördag va samma sak , grillade vi sjön gjorde vi oxå , va mysigt men mycket getingar , haha hannah o elin satt i bilen och åt till slut.. ;)
Söndag tog vi det mest lugnt , badade och lite så , skulle egentligen åkt hem men det blev på måndag ist.
Så ja på måndag åkte vi hem och på vägen hem skulle vi bada men det va så kallt , och jag orkade inte bli blöt o allt.
 
Sen när jag kom hem , skulle mamma upp till småland igen , så jag hade beslutångest om jag skulle med upp igen , men det gjorde jag , tog med mig Adrian och åkte upp dit , vi åkte hemifrån Kil vid 9 tiden , så ja det va jättemysigt i bilen , kollade på film och stannade och köpte mys på vägen , kollade på fredag den 13:de och haha är ju inte rädd , men man kan ju inte undvika att skrämma upp sig själv när man stannar på en grusväg....
kom upp 1 på natten på småland , så gick vi o la oss direkt.
 
Tisdag kom Hanna och Helena upp , så vi 4 gick och badade lite på kvällen , spelade spel och myste mest!
Onsdag hängde vi stranden HELA dagen , så gött!
Grillade även , så mysigt!
På torsdag åkte jag och Helena till Marias Hus , tog en fika och åkte runt lite!
Badade en massa på kvällen och hängde nere vid sjön hela den dagen oxå nästan!
 
På fredag åkte vi hem , helena , jag, adrian och hanna i en bil , haha bättre kunde det inte bli.. ;)
Helena körde och Hanna "visade" vägen , haha åkte fel en massa och körde i fel fil , massa skratt , tillslut va vi på rätt väg , men då va den vägen avstängd , så vi åkte en annan väg , trodde vi körde rätt men helena följde bara några pilar , så visa det sig vara på väg till Örebro , haha mycket skratt blev det iaf!
 
Har haft det så otroligt bäst , både med Elin o Hannah , o Helena, Hanna och Adrian.
PERFEKT avslut på sommarlovet , bra väder va det oxå!!! :)
 
bilderna är inte i ordning,
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0