SO FAR AWAY BUT STILL SO NEAR

Kom nyss in från en springtur med Hannah , de va riktigt gött , dock va det väääldigt varmt , och har världens huvudvärk nu , svimmade igår natt oxå, har dock inte sagt något för då blir det ett jävla tjat..
hoppas inte att den där skiten kommer nu igen.
 
Jaja , annars idag har jag inte gjort mycket , skulle kolla på match men ingen ville med så blev inget , utan gick bort och prata med syster och kollade på en annan match.
 
Imorgon börjar skolan , så ikväll blir det en tidig kväll , ska duscha strax och ha i hårinpackning.
Till veckan ska jag antagligen till "stan" , fixa lite småsaker och kolla på en jacka , har beslutångest om jag ska köpa en skinnjacka eller en vanlig tygjacka eller vad man ska säga , svårt val..
 
Ska hoppa in i duschen nu , sen gå in till hannah och fixa konfapapprerna!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh jag älskar vimmerby! :D fast var väldigt länge sedan jag var där!

2012-08-19 @ 19:45:21
URL: http://ssarahpersson.blogg.se

Kommentera här:

Ditt Namn ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0